30 Eylül 2015 Çarşamba



Soruyorlar, ne yapıyorsun gurbet ellerde diye... O vakit Almanya'dan bildiriyorum:

1)"Buralara akşam ezansız iniyor"...,Bazı günler gaipten ezan sesi duyuyorum, rüyada mısın Fatima yenge diyor kızlar...

2) Yavaşlıyorum, yavaşlamaya çalışıyorum.

3)Okuyorum, sonra bolca düşünüyorum..

4) Bir blogum var artık, estikçe içime yazıyorum ve yazmak tutkudan öte bir şey... Yazıyorum ama kendime demeyeceğim, okunup okunmadığını merak eyliyorum..

5) Almanca öğrenmeye başladım.. Çocukları güldürüyorum bolca, yamuk yumuk aksanımla...Adı bende kalsın bir Amerikan dizisi izliyorum Almanca, acaip merak uyandırıcı..

5)Arapça ne görürsem iştirak etmeye çalışıyorum...

6)Markete gidiyorum, glukozlu,fruktozlu, soyali lesitinli gıdalardan uzak durmaya çalışıyorum.. Ve dogal olmayan her şekerden.. Bayramı tek bir tatlısız, şekersiz,çikolatasız geçirdiğim için uzaylı muamelesi görüyorum.(tebessüm) He birde insanında doğal olmayanından uzak durmaya çalışıyorum..

7)İşte bu kadın o kadın dediğim kadını buldum. Buyrun tanışınız: Tasha Tudor...

8)Günlük rutinimi seviyorum, ev, yemek, bulaşık... Hepsi ayrı bir düşünme molası gibi...

9)Buraları, insanları tanımaya çalışıyorum bolca... Kah bir trenle, kah bsiikletimle, kah yürüyerek,kah komşumla(komşum var benim ya,kapısını tıklatıp tuz bitmiş diyebiliyorum) kah akrabalarımla... Zaman akıp gidiyor işte...

10)Eşimle bolca yaşıyorum, konuşuyorum, onun sakinliğine ulaşmaya çalışıyorum, dinginliğine...

11)ve son olarak bolca özlüyorum...Annemi, babamı,Sena'mı,Muhammedimi, abimi,gelinimizi, dostlarımı,arkadaşlarımı,bazı mekanları,bazı kokuları, bazı duyguları, bazı anları.... Özlem çalıyor sanki çoğu şarkı...

Not:Yavaşlamaktan kastın bu mu diye içinizden benle istihza etmeyiniz, son iki madde dışındakilerden günden bir dozdan fazla almamaya çalışıyorum.(tebessüm) vesselam


Selam ve dua ile kalınız...

1 yorum: